
Vestingsteden in de spotlight in succesvolle campagne
Vestingsteden zijn HOT! Daarom zette Forten Nederland tijdens de zomer een campagne in om de prachtige Hollandse vestingsteden (die bij ons zijn aangesloten) op de kaart te zetten onder het motto ‘Vrij in de Vesting’. Graag delen wij de resultaten. In het zomernummer van Vriendin had de uittip een bereik van 374.000 lezers. Bij de STER kochten we 666.771 impressies in voor een banner. Met een CTR van 0,23% leverde dat 1524 clicks op. Via DPG Media kochten we 428.973 impressies in voor de zogeheten carousel banner, waar we in 2 varianten meerdere foto’s van vestingen konden plaatsen. Deze campagne bereikte een mooie CTR van 0,59%, wat goed was voor 2527 clicks. Via Google Display hadden we maar liefst 757.011 vertoningen en 10.983 clicks (CTR van 1,45%). En met de betaalde Facebook campagne bereikten we 163.677 unieke personen en 9.254 weergaven van de landingspagina. In de campagneperiode was Vestingen de best bezochte landingspagina op forten.nl met 30.463 weergaven. Natuurlijk is er ook naar de subpagina’s doorgeklikt. De 3 meest bezochte vestingsteden online waren Naarden, Hellevoetsluis en Bourtange. Ontbreekt jouw vestingstad nog op onze site? Word dan deelnemer! Meer informatie op fortennederland.nl of mail info@fortennederland.nl.
Altijd op de hoogte?
Blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen in de waterlinies en schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief FortenNieuws.