
VRIJ IN DE VESTING: zomercampagne
Veel mensen bezoeken tijdens de zomervakantie in het buitenland een vestingstad. Terwijl er in Nederland ook zo’n 160 prachtige vestingen zijn! Forten Nederland zet deze zomer vestingsteden op de kaart met de online campagne ‘Vrij in de Vesting’. Dit doen we o.a. via een carrousel banner via DPG Media, banners via de STER, advertentie in Vriendin, betaalde Facebook ads en Google Display. Haak aan met jouw vestingstad (als je nog geen deelnemer bent) en deel jouw activiteiten en routes met Stichting Forten Nederland: info@fortennederland.nl. Wil jij ook een op maat ‘Vrij in de Vesting banner”? Mail dan een goede foto van jouw vesting en wij maken jouw eigen banner. Zo kan je zelf in je social media aanhaken op de campagne. Samen zetten wij ons verdedigingserfgoed in de spotlight.
In het afgelopen kwartaal zette Forten Nederland ook al een Facebook campagne voor vestingen in. Deze bereikte 165.150 unieke personen en leverde 9.456 extra clicks op naar vestingen.nl. En via Google Display bereikte deze campagne 148.370 unieke personen met 2.243 clicks. Vestingen, groot en klein, zijn “hot” en een bezoek meer dan waard!
Altijd op de hoogte?
Blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen in de waterlinies en schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief FortenNieuws.