Waterlinie in de media
Supermarkt Dirk van der Broek en partners besteden in hun magazine Ditjes & Datjes (oplage 630.000) in hun septembernummer aandacht aan het bezoek van forten in Nederland.
NKC, Europa’s grootste camperclub (60.000 leden) heeft in de rubriek Uit & Thuis van hun blad Kampeerauto het “hergebruik” van onze forten op de kaart gezet. Het magazine komt 9 x per jaar uit in een oplage van 72.000.
Het magazine van wandel.nl (oplage 50.000) heeft Fort Rammekens bij Vlissingen gepromoot, het oudste zeefort van West-Europa.
KBO-PCOB is de grootste seniorenorganisatie van Nederland. In hun magazine van september (oplage 250.000) wordt de Bommelewaard aanbevolen met ruime aandacht voor de Nieuwe Hollandse Waterlinie (Woudrichem en Slot Loevestein).
Ook Trouw (oplage 183.75) zet de waterlinie in de schijnwerpers met een artikel over de nieuwe fietsroute van Abcoude tot Gorinchem.
Altijd op de hoogte?
Blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen in de waterlinies en schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief LinieNieuws.